Wil je meer inzicht krijgen in de 9 criteria voor een goede les en ontdekken waar jouw school momenteel staat?
Vul je naam en e-mailadres in, dan sturen we je de kijkwijzer per e-mail toe.
De 9 criteria voor een goede les zijn van belang voor het creëren van effectieve en boeiende beweegervaringen. Ze vormen een gestructureerd raamwerk dat leerkrachten, vakleerkrachten en vakspecialisten ondersteunt bij het ontwerpen, uitvoeren, en evalueren van bewegingslessen voor kleuters. Deze lessen zijn niet alleen verrijkend en leerzaam, maar ook motiverend, en dragen bij aan de ontwikkeling van een coherent beleid voor bewegingsonderwijs aan jonge kinderen.
Door consequent toepassing van deze criteria, zijn (vak)leerkrachten in staat om krachtige leeromgevingen te creëren die het potentieel van elke leerling maximaliseren, resulterend in een optimalisatie op het gebied van het beter leren bewegen, beter leren samen bewegen en beter leren samen bewegen op eigen wijze.
Heb je vragen over ‘onderwijs in bewegen’, specifieke wensen voor een onderwijsprogramma, of een scholingsvraag? Plan een gratis en vrijblijvend gesprek in en ontdek wat we voor elkaar kunnen betekenen.