
Titel
Probeer in 1 duidelijke zin uit te leggen waar jouw e-book over gaat.
- Benoem hier een aantal pijnpunten.
- Dus op welke vragen krijgen lezers antwoord
- Bijv. "Ben jij na een lange nachtrust nog steeds niet uitgerust?"
- Probeer ongeveer 4 à 5 pijnpunten te benoemen.
Mogelijkheid om een mooie quote te plaatsen die bijvoorbeeld uit het boek komt of die jezelf vaak gebruikt
Eigen naam of naam van bedenker quote
Geef hier wat meer achtergrondinformatie over het gratis e-book. Wat is de motivatie achter dit boek en wat hoop je ermee te bereiken.
Heb je het boek bijvoorbeeld op basis van meegemaakte tegenslagen geschreven of wil je juist graag jouw kennis met zoveel mogelijk mensen delen?
En waarom is dit e-book dan “noodzakelijk” voor anderen om te lezen. M.a.w.: wat lezen bezoekers hierin terug wat ze ergens anders niet terug gaan lezen (USP).
- Probeer hier een bezoeker nieuwsgierig te maken naar het e-book.
- Welke onderwerpen staan er bijvoorbeeld in?
- Wellicht zitten er x aantal tips in.
- Of een kort interview met iemand?



!!Bonus!!
Probeer hier twijfelende leads te overtuigen om het gratis e-book te downloaden. Ondanks het gratis product, moet een bezoeker alsnog over de streep gehaald wordt om zijn/haar e-mailadres achter te laten. Probeer daarom, indien mogelijk, een klein extraatje mee te geven.
Denk bijvoorbeeld aan een gratis mini-training, of een korting op een product. Creëer ook schaarste: geef bijvoorbeeld een deadline voor de bonus, zodat bezoekers gelijk het e-book downloaden.
Titel
Overtuig hier de bezoeker om het e-book te downloaden. Geef bijvoorbeeld aan dat ze na de inschrijving het boek gelijk in hun inbox ontvangen.
